Wednesday 18 January 2012

Totally hate this feeling man !

 Do stalk it stalkers :D

Okay , honest aku tak suke menangis ! Do thanks . haihhh Ape ke lembik macam tisu .  First tadi ATM Islamic card hilang entah kemane then masalah AKU OVER bile layan orang ! Memang kadang -kadang menjadi terlalu hyperactive dalam mebahan orang is me . Tapi honest I never mean it to be a true fact for people . Haihhh *aku speechless*. Just figure it out kalau tibe-tibe orang yang korang sayang cakap camni "memang b tade bende untuk hun " whoahhhhhhhh ~ Even I'm act MACAM cool gilaa tapi perasaan manusia tak sama macam robot . Okay , baru tahu :') . Terima kasih sayang memang kite tak boleh jadi seperfect untuk semua lelaki awak tahu . Memang semua is salah kite kankankan . Okay , okay takpe at least kite dah cuba nak jadi yang terbaik even memang NOBODY IS PERFECT !  Awak , no matter it is u will be my everything kalau tak aku takkan nak gile - gile nak sayang orang yang aku baru kenal 2 bulan tahu . Okay , kite dah start ade prob kan . Maybe pasni akan ade lagi teruk dari ini . But hopefully not ! Btw , thanks buat kite happy even in a short time and thanks jugak buat kite sedar is bukan semua lelaki sama walaupun masih terlalu awal untuk kite judge awak :') Pape pon sorry for everything . Maybe sebab kite tak boleh jadi seperfect yang lelaki nak , kite merase ade bf yang da pergi selama-lamanye then ade ex yang curang lepas bagi kite harapan kan . Okay , bende lepas ~ kenapa aku kena  ingat pulak . Damn !  K baiiii  !

No comments:

Post a Comment