Friday 20 January 2012

birthday GURL II .

Hahaiii and selamat korang:D




Tehemmmm , Nak cite birthday yang second pulak nih tautau .Okay , okay lupa nak mention name kekande kedua nih , Nur Amelia Azhar name dia and for sure dia dah tua di kalangan tua . hewhew . So , nak dijadikan cerita malam tadi kiteorang lupa nak wish then wakenabeb sampai nonggeng -2 kat dia disebabkan time jugak lah memasing boleh nak tido awal . Err err err paling awal aku rase dalam pukul 8 macam 2 kiteorang tido . hewhew. Tapi , tapi keesokan hari bersamaan dengan waktu sekarang aku dengan Izzati nih pergilah pekan beli kek Secret Recipe untuk dia .Konon - konon nak buat surprise ni mengigil -gigil kepala lutut , kepala tengkuk and kepala yang sewaktu dengannye kes nak cari lighter punye pasal . Last-last dapat ~~~ Jyeayyyyhhh setel 1 masalah . Then , tunggu dia turun dari uma kiteorang aim dari jauh sebelum suruh Zati get ready . hewhew bila dah sampai kedai aku terpaksa tipu sunat yang Zati tengah date so lambat sikit join kiteorang g kedai 2 .Padahal time 2 memang bodoh gilaaa punya alasan sebab ade ke patut date time azan maghrib *baru sedar alasan 2 tak munasabah* Lepas 2 tengah syok-syok dia borak-borak , aku bla dari kedai makan then bagi alasan Izzati panggil . Teheeeeeeeeee , lepas 2 tawaf 1 banggunan semate-mate nak sorok surprise 2 dari dia . Jengjengjeng , Tadaaaaaaaaaaaaa~ kiteorang bawa kek sambil jalan control ayu semata-mata tanak lilin terpadam . weeeeeee~ berpeluh den sekejap .




















Okay , 2 jela gamba . Nanti macam esei pulak kankankan . Yeayyyyyyyyyyy , memang pic aku yang banyak . Over !!!! Then  balik tadi aku hangkut , hambik , curi , rompak , ragut kucing kat lobi naik rumahhh . Jyeayyyyyhhh , suke hati aku lah kan :D





Okay , panjang kan . K baiiii Happy Chinese New Year and xiexie sebab semua classmate menceriakan hari terakhir kiteorang kat Tanjung Malim :D .

No comments:

Post a Comment