Tuesday 10 January 2012

I love u for a thousand years :')

hahaiiiii korang ,





Okay , okay first off all kalau korang dah nampak pic nih means that memang aku akan buat fullish entry pasal die . Maybe tak seberapa romantik or pape yang couple orang lain pernah buat tapi it's the fact when aku dah betul -betul jatuh , tersungkur and tergolek sayang dekat dia . Seriously , bende ni memang weirdo gila sampai aku macam tak boleh percaya aku boleh sayang dia macam dah 2 3 taon kenal . The time aku cakap aku sayang , the words is really mean it . Yess ! orang boleh judge aku , boleh cakap whatever they want tapi the fact is aku sangat susah sayang orang . Maybe sebab 2 orang senang -senang tinggal kan aku bile aku telah berjaya sayang dorang  .Tapi ape -ape pon aku ucapkan terima kasih sebab bagi aku rase pengalaman itu kan :) Then , then  now da genap 2 bulan kiteorang couple and perasaan itu sangat and sangat luar biasa :') Bie , seriously u're really mean to me  <3 . Tapi walaupun dah 2 bulan kiteorang masih belum ade kesempatan untuk meet as a couple because of macam -macam halangan . Takpe , takpe maybe ade hikmah semua tuh . Hopefully , relationship ni biarlah bermula dengan sesuatu yang baik and IF nak berakhir biarlah dengan kebaikan juga . Yess , aku akui aku tak seperfect orang lain , tak pandai dalam segala hal and tak sebaik yang dia pernah ade :) Aku adelah aku yang sentiasa cuba nak happy dia selagi aku mampu :D *okay jiwang* Haihh , kadang -kadang otak aku boleh berfikir lebih laju  dari masa tahu . Memacam ade macam astro . hee Btw , aku just harapkan sesuatu yang sebelum ni aku tapena dapat dari  ex aku . It is KEJUJURAN . please take it note aku memang allergic orang tikam belakang . Sesungguhnya juga , kelemahan aku ialah aku sangat susah MEMAAFKAN orang . Jahatkan tp itulah habit yang susa gile aku nak buang :P No wonder aku tapena couple balik ngan ex aku :P thanks Haiqal Fazrieqin sebab buat kite sayang kat awak . muahhhx kiri muahhhx kanan <3 . k baiiiii ~

No comments:

Post a Comment