Monday 9 January 2012

Over bored :'(

Selamat and selamat kat korang :))


huwaaaaaa , aku bosan tahap gaban . Okay , alone tibe-tibe phone aku jadi bisu , jadi pekak bole cicah dengan milo dah . grrr ~then , then dulu aku boleh tak kesah even kau nak bunyi ke , nak meletup ke it's up to you tapi sekarang tak boleeeeeeeeee ~ Okay sedih :'( So , sebelum aku jadi gile +sewel+tak betul+kurang waras aku gedik-gedik webcam sampai lebam >.<

                              
                          okay , aku memang pantang jumpe bende bole snap-snap nihh :D



                                      
                                           Tak secomel korang kankankan . nvm :))
                                             

  Boon nihh memang jadi buruan sebab die comel cam bebudak <3


                                           Calon muke mintak kaki/pelempang . so do it!
                                                
                   Okay , bile aku da buat muke . mmg korang boleh sepak lelaju :P



Okay , okay 2 jela nak tunjuk . nanti bosan pulak . hoho xD . Hee , then roomate aku da perasan pipi aku naik and istilah paling kurang asam TEMBAM . hewhew. Haaa, haaaa, weyh sebelum 2 tadi first time aku nampak puluhan , ratusan and ribuan polis ade kat kampus . thennnn first words keluar dari mulut aku " wooooooow! aku teruje ~" feeling die rase cam nak buat dog walk je en lalu kat situ . Btw , thanks to them yang protect kiteorang . muahhhx kanan muahhhx kiri . Biy , rindu kau ! k baiiiiiii~

No comments:

Post a Comment