Saturday 3 December 2011

The Dream

hye uooollss ~ woot woot ^^.


Hari ni tibe - tibe rajin pulak nak update blog lagi . wee~ Okey , nak cite tadi aku dream ex bofie aku yang da pass away setahun 9 bulan da . Al - fatihah for him..:') Die memang seronok betul nak datang dalam mimpi aku setiap kali aku nak tido . haihh. Tapi pape pon he 's gone 1 years ago so camne susah pon "awak bukan untuk saye kan" . muahhh pipi kanan muahh pipi kiri . Duk diam- diam kat sane eyh nanti kite jumpe jugak . The time will decide it's when . Setiap kali ade orang yang aku kapel pergi tinggalkan aku  , die akan datang then says something that yang akan buat aku bangun , bangun dari semua bende yang senang menjatuhkan aku . Kadang - kadang terpikir jugak ape yang die cakap dulu die tunaikan . Korang nak tahu die cakap ape ? Die pernah cakap "awak jangan risau , saya takan pernah tinggalkan awak jauh- jauh , takan pena biarkan air mate awak jatuh tanpe ade orang kesat , takan pernah buat awak sorang - sorang takut or sedih bile saye dah takde nanti tapi awak kena janji nanti bile g 'uma' baru saye jangan nangis tahu and jangan pernah putus asa untuk ape yang orang dah buat kat awak ,dugaan tuk awak ". Tapi setiap kali pergi 'uma' die aku nangis jugak . sebak gile kot tahan punye tahan pon lame - lame banjir . huuu what to do , aku nih murah sangat dengan air mate . Memang scary jugak kalau pikirkan balik tapi maybe die orang pertame yang aku kapel then orang pertame aku sayang pergi tuk selame- lamenye . Tapi sekarang aku jarang mimpi sampailah malam tadi baru aku mimpi die balik tanpe terduge lahh plak . haihh . Tapi yang lagi pelik die datang ngan Haiqal Fazrieqin ? hew ~ what the hell of this man ? mane die kenal , kuat skodeng ke pe nihh ? Okeh , Haiqal nih korang tahu bf aku yang baru . Terbaru dari ladang . wee~ Die suruh aku sambut tangan Haiqal tuh and jangan sesekali lepaskan . Time tuhh taat gile lahh kan aku sambut *padahal kalu dlm cite cinte laki patut sambut tangan ppuan , terbalik pulak * xD.  Die cakap stop it nangis -2 nihh , tak sayang air mate ke ? cube jadi kuat sikit ? lepas 2 die kesat air mate aku then kiss dahi aku macam bakal Laki korang kiss lepas akad nikah tuh . Haa cm2 laa gayenye tahu . haihh . Tapi mengarut jela . hoho xP mimpi yang bukan - bukan kalau aku dah letih tahap maksima . Maybe sebab rindu pon ye jugak gaknye. hee xD . k laa jangan bagi aku merepek lagi . woot woot ~ babaiiii <3

No comments:

Post a Comment