Saturday 10 December 2011

Everything is changed..

holla my kapillloss , 

Okeh , entry ke II dalam bulan Disember nihh . hee . Tadi petang sempat g pekan sampai lebam ngn Amelia & Izzati . Tawaf 1 pekan 2 macam 10 tahun tapena pergi . Pas2 bergesel sane bergesel sini ngn mat bangla , syok laa kau en dapat sedut perfume aku . Dushhdussh kau sejam . G bayar broadband pas2 jalan -jalan sampai lebam  *asek lebam jewk  .Pas2 balik jewk teringat something .hewhew . Lagi 2 jam nak masuk kul 12 and that's mean dah sebulan aku coup  ngan Haiqal Fazrieqin tuhh * baru jewk lagi* . okey , not bad then rase cam cepat jewk mase tuhh berlalu padahal aku rase baru jewk kenal baru jewk jumpe die . Okay , memang rase mencabar or tercabar laa jugak , sebab perasaan kann uollss . Banyak setan menguasai diri . Kadang - kadang rase jeles tak memasal pon ade then  rase nak lempang diri sendiri sejam *pangpang lelaju *. Sebenarnye pada aku die memang okey habislahh kan , sampai aku bole cair melebur lebur cam cokelat tuhh . kau hade ? tade lewtew . Caring giteww uollss tapi yang lagi penting kepale hotak die cam aku lahh kan . sewel 24 jam . Oke , peace >.< tapi satu bende jewk kot ta bole lawan . Aku juara bertahan bercakap sampai lebam . egegegege . Sampai Amelia tak tahan ngn aku kan kan kan kan :D Tapi kadang - kadang aku sendiri terpikir camne lahh aku boleh terSAYANG kat die dalam mase yang terdekat nihh padahal dulu makan mase ouhh aku nak sayang orang . hewhew . Okay , yang aku tahu bile die tak text rase bosan + rindu yang susah aku nak gambarkan . haaaa , kesimpulannye aku memang angau habislah ngan die . *oke sangat malu * Sile geli - geli sejam ngan statement jujur aku tuhh . xD Kadang - kadang jugak aku boleh tersengeh tersiput tersedut malu sorang - sorang . Memang kategori sewel tahap koma lahh aku nihh . heww Haiqal punye keje lahh nihh . Oke fine ^^.korang takde kan ? so , sile jeles sekarang ~ :D Rase happy teramat sebenarnye . Arggghhh , susahnye kalau da sayang , takde ke bnde negatif nak cite . grrr . Btw , I want to let him know that die memang banyak buat aku happy golek - golek . Thanks so much and may God bless him alwayyy . Bie i love u kuat- kuat macam ultraman <3 *korang jeles ? Sile tutup mate xD




No comments:

Post a Comment