Monday 28 November 2011

tak mahu bace lahh kan .

haiyak kapilosss , 

oke , entry nihh sebab rase rindu sangat kot . haihh *saya gatal * peace >.<
oke , even tak sampai sebulan kapel he is the one that always make me miss him so badly .

KENAPAKAH ? 

tak tahu ouhh . rase nak benam je kepala dalam pasu cari jawapan tuhh . 
apekah yang terjadi sampai boleh terfeel sedemikian rupe . haiyo 
maybe die banyak buat  aku gelak sorang- sorang then pena  buat aku hampir sewel kot .   xD
maybe ramai yang akan cakap baru kapel,boleh la feel-2 bahagie . 
let see , tuk mase yang akan datang kann . oke fine ~
aku akui memang laa tapi kan bende yang akan datang tuh is takdir . kalau memang da suratan or memang nak jadi sangat laahh kan  ,the best word is
REDHA 

biar orang buat kite mama aku cakap and jangan sesekali buat orang. haihhh ~ tak susah pon
tapi aku pun tadelaa baik sangat kalau orang buat jahat ngan aku , adelaa jugak carut - carut time tuhh .xP
 haaa , hambik kau !

then , let it go with the wind lahh kan. gile nak diam jewk . memang nak kene pijak sampai penyek gaknye .
kadang - kadang kene lawan jugak kot , perlu kot . haihh ! memang perlu tauk . Then , yang penting aku percaye die and die percaye aku . it's okay tahu !

okay !  bie i lubb chuuu <3<3 
* memang aku gatal pon , kau hado0 ? *
 







No comments:

Post a Comment