Friday 16 December 2011

Actions Speak Louder Than Words!

hahaiii buddies yang comel or perasan comel :D


Actually aku tak tahu nak typin ape dalam entry nih tapi nakkkk taip jugak ! Alaaaaa .. korang janganlahh jeles tautau :). Sebenarnye dalam 2 ke 3 hari nihh aku boleh TER addict lagu Patah Seribu yang Shila Amzah nyanyi tuhh . haihh , feel habis . Kenapa tah and lagu tuh Amelia azhar yang kenalkan sebab die trauma roomate die memang dengar lagu setiap saat , minit dan jam . So , bayangkanlah pulak perasaan roomate aku bile die  terpakse dengar lagu tuhh jugak pasni . hoho. Aku addict tuk beberapa hari jewk pon lepas 2 aku lupe dah lagu tuh. That's me chomot punye perangai . Sile Jeles sejam >.< . Then , now da genap sebulan stay at Tanjung Malim tanpe balik kampung langsung , so rindu laa kan . haihh . Kadang - kadang Along cakap aku gedik + manje sangat sebab itu tak boleh nak independent sikit . hewww ~puhliss laa eyh , aku sikit punye berdikari kat sini okay . memandai jewk ! sekeh lelaju baru tahu . *jeling kejam hee :D Tapi aku memang rase nak balik hari - hari lahh kan . hoho. Rindu at sume - sume .:( . Tapi , Khamis lepas ayah datang sekejap sebab ikut songeh aku xD huwaa ~ memang nangis sejam lah kan bile ayah nak balik tuhh , aku peluk bagai then sume pandang pelik nampak cam aku peluk boyfriend . hahahahaha al -maklum lahh ayah aku ade iras- iras Aaron Aziz .*perasan* Lepas itu , dalam minggu nih 3 kali aku FLU disebabkan cuace Tanjung Malim nihh  . grrr ! aku tak suke jadi orang sakit sebab die merosakkan hari - hari bahagia aku.Then , minggu nih jugak memacam bende jadi , bergadoh la pewla . haihh korang nihh cam bebudak ! point gadoh lagi lahh aku tak boleh time . what the hell nak gado pasal jawatan . Pelajar Upsi memang berbakat nak jadi penganti tetttttt weyh . GILA KUASA ! Tapi bende  tuh lastly setel selepas beratus -ratus jumlah komen dan kata - kata bantahan dari pihak lawan and yang di lawan . Bile bace memang nak gelak golek - golek , tapi wat elek nanti kantoi laa kan kuat nganjeng . lepas 2 , perubahan Izzati yang jelas ketara lepas case bekas tupperware bertemu penutup botol tuhh . haihh , die da startin macam dulu balik walaupun die cube bajet cool depan kiteorang . Wat elek laa sis "ikan haruan dalam besen aku boleh nampak , inikan kau en " dah nak setahun lah plak kite mem kan . Tapi kalau kau tak anggap aku mem kau tapela paling kuat pon aku Dushdush kau sampai pitam jewk sebab aku kuat lah pulak  :D Pape pon kiteorang boleh support kau kiri kanan je sebab kalau nak support dari belakang nanti kau kentut senyap-senyap kiteorang jugak yang pengsan. hahahahaha PEACE >.< Just continue ur life maybe suatu hari nanti there's someone like "you" akan datang dalam life kite . Mude lagi wokk, elek elek elek :)


tudung biru laa "haruan" yang aku cakap td . xD


. So , sekarang aku memang tengah bosan lahh kan sebab Justin Bibir aku tuhh tengah tido . Kesian die sakit kepala pulak culture shock agaknye bangun awal pagi sebab selalunye  Batang Kali matahari keluar lambat dalam pukul 1 lebih camtu baru nampak siang xD Okay merepek ! k baiiiiiiii <3






p/s : sile bangge sejam pada name2 dan gamba  yang aku tepekkk dalam entry nihh :)

No comments:

Post a Comment