Monday 19 December 2011

Do it girlss :)

haiiii you allss ,



Hari ini memang rase happy sangat - sangat sampai aku terlalu happy and maybe quite annoy with orang - orang sekeliling . hee that's my ways to buang semak-semak dalam otak daripada simpan nanti kepala otak jadi bengap then aku jadi pasif . heww , aku paling tak suke bile pikir sume  then nangis senyap - senyap . It's too sick and nampak lemah, lembik ,cacat and teruk untuk aku sendiri . Okay , memang aku unpredictable mood so kalau sedih sekali pon memang aku nak buat happy all the time .. Susakan nampak aku senyap ? Susakan nampak aku sedih ? . Korang , aku memang suke simpan dalam weyh , dalam sangat sampai bulldozer tak boleh nak korek sebab takut dengan die sekali tergolek nanti . Kadang -kadang tak sume bende kite sanggup nak share ngan sume orang kan sebab kadang -kadang bende tuh maybe akan buat orang yang dengar kecil hati . So , better simpan sampai mane kite mampu then bile agak - agak da penuh sangat kotak simpanan tuhh g muntah lelaju at bilik air . LEgaaaaaaaa ~ Tapi aku takde laa cakap aku strong sangat kekadang adelaa jugak jiwang jiwong meleleh memalam cam katak kodok en . Entahlaa , susah jadi perempuan . Hate it man !Kalau bole jadi laki en aku nak sangat  then boleh tuka perempuan bile mane kite suke or terpikat . Kannnnnn , seronok weyh feel habih cam maen roller coaster  :D. Kalau jadi perempuan kene tinggal sikit nangis , kene marah sikit nangis , kene curang macam orang tak sekolah nak buno diri bagai . Tolong laaa ~ tapi pape pon tuhh angan - angan sebelum kua dari perut mama , tapi bile da zahir kua perempuan aku go on jela . Allah always ade kan 'what goes around comes back around' . Jangan balas ape orang buat kat kite tapi senyum tande kite gembira sebab Allah dah tunjukkan die bukan yang terbaik  untuk kite . Fight it girl :)





No comments:

Post a Comment