Sunday 20 November 2011

hee ... gediksss

heyy korang ,

yeayyy ! aku dah dapat roomate baru  maybe die sampai tengahari tadi aku pon tak pasty sebab time tuhh aku tido tak hengat dunie . hoho xD kantoiiiiii ~  Bangun  pon sebab amy baling spongebob kat aku . ciss . potong line syok- syok mimpi berlari comel ala- ala hello kitty  kat pantai . hoho xD * abaikan merapu jewk . okay , nak cite roomate aku nihh orang yang macam mane pulak . name die shahirah orang JB , nice lahh jugak then paling penting boleh cakap tanpe henty cam aku * aku suke part tu* hoho xD . then , die agak pelik and unik sebab cakap 50 patah perkataan pastu lelap . *weird .maybe letih kot . tapi yang penting  happy  jugak lahh sebab tak dapat yang annoyed sangat . kalau tak pitam sejam aku xP . hee , then besok start first class tuk semester 2 nihh . homaigadddd ~ kelas grammar pulak tuh . ap ni ap ni ap nihhh , eishhhhh cabaran kalau dapat lecturer annoying jugak . hoho * mulut jahat * . oke dah habis da cte nihh .  aku nak textin pulak  ngan die . hee xD rinduuuuuuu ~ sehari suntuk die bz dapat textin kejap - kejap je pun * padahal mlm semalam aku bole terlelap ta rep text die . jahat gile tido cam sepuluh taon ta jumpe katil dah . bangun - bangun jew tengok text die . kesiannye ~ hee .I LOVE U BIE . * oke , aku gatal ^^.

                 
  okeh ! saye curi gamba nihh . kantoyy ~ peace ..:P






No comments:

Post a Comment