Friday 25 November 2011

paling pendek ..

hello korang ,


aku tak tahu nape entry ni paling pendek tapi perasaan sekarang rase cam nak nangis pas2 serabut gile . lepas nampak ape yang aku stalker kat fb mum die tadi .aku tahu salah aku stalker fb tuhh . k fine ! aku tak bole tuduh or prasangke teruk gile sampai camni tapi gamba tuhh memang betul - betul buat aku nak meraung menjerit satu kolej nihh . Will it be the same like before ? okeh aku tatau what is the truth tapi aku tak berani nak tanye or luahkan pape . Ape yang aku tahu sekarang aku sayang die . sakit gile . and aku tak tahu kenapa aku patut down sangat sampai camni . tak dinafikan setiap kali onl fb die memang hot habih . aiyo * k fine aku da stat pkir bukan- bukan. Tadi on call aku pretend like aku tak pape , cube simpan rather than aku buruk sangke tapi ALLah je tahu perasaan aku sekarang . oke fine aku nangis lagi tuk kesekian kali . haihhh . if betul . K fine . aku orang pertama yang rase sakit die + aku tak kuat .aku tahu . tapi aku akan cube redha . semampu yang aku boleh . same macam aku buat tuk sebelum- sebelum nih .  aku tanak die tahu ape yang aku rase sebab he is the one for me . aku tak tahu nape aku sayang sangat kat die . Perasaan tuh makin hari makin meningkat walaupun tak sampai sebulan pon lagi .  tapi pape pon aku redha . redha ngn ape yang akan jadi.. at least die honest ngan aku sekarang 2 pon dah cukup baik . k baiiii :(

No comments:

Post a Comment