Saturday 19 November 2011

new life

Hello kapillosss ~

Heyyy , korang lame ouhh tak update ape yang terjadi sejak semester  break nih . hee xD . yang pasty korag pasty terkejut tahap  nak golek – golek dalam lopak air sampai lemas lahh kan tengok badan aku dah macam GARFIELD !! yeayyyyy , kepala otak die aku dah gemok . so , senang cite jum gelak geli – geli sejam . hoho. Then , hari 2 sempat anta kak yanie practise wall climbin at presint 7 Putrajaya sebelum die g Sea Games . untunglaa kau  . ouhh , dah lame tak tengok dinding , buat muke pelik lahh jugak an then hantuk – hantuk 2 3 kali pikir lepas ke tak naik atas uhh . nasib baik lepas tapi bergegar lahh dinding tuhh nak tampung berat aku . oke fine ! aku tahu aku kurus . hoho xD * perasan .  one more story to share * cehh , da speakin pulak *  . hee ,  aku dah bahagia * tepuk tangan cepat ! lempang korang nanty * ~ hewhew start 11/11/11 tarikh yang semua orang takde lahh kan * bangge plak*  aku dah ade orang aku sayang . gile lahh kan cepat gile kot perasaan tuhh . *anjat boboy* . hoho , tapi tak tahu sampai bile  akan tahan , same ke tak macam dulu , itu pun aku tak tahu . not sure for that situation actually , yang penting masing – masing honest & tak khianat sesape pade aku itupun dah cukup baik . tak perlu lebih pon  kalau nak kekal lame . hee xD . memandai jewk . then , dengan die nihh aku pelik plus unik lebam – lebam lahh kan , cepat tul rase sayang . aku gatal sangat kot or nanty jadi paling cepat di tinggalkan kot . 2 pon entah lahh .  hee xD oke fine ,   name die Muhammad haiqal fazrieqin bin shadikin . hah ! tu lahh die orang yang dah amek haty aku then tak reti – reti nak pulang . ahdoiiii . aku akui memang selesa gile then fun tahap nak terjun dalam cawan bile  ngan die . suke buat aku gelak cam orang sewel terlampau . hoho xD * syok sndri textin actually*  Tapi sebelum nihh amik mase jugak lahh aku nak sayang orang then yang best bile dah sayang kene cam2 . ouhhhhhhhh man ! memang terbaiiiiiikkk lah perangai an . tapi biarlahh orang dah bahagia tak perlu sebok . hee , peace ~.  Redha jela kawan , tak salah mengalah . kng sume nak menang banyak pulak nak gune bajet beli adiah en . kalau yang nihh pon same gak nak buat camne . redha +++++ plus lahh jugak . 2 3 ary tuhh maybe telan mentos sampai pitam jela an . hee xD pas2 berenang sampai lemas dalam sinki .  2 jela yang aku bole buat . hohoho xP . tapi perasaan sayang tuh makin hari makin meningkat cam bil letrik . haa , acane nihh ~~ tapi control lah kan sebab kadang – kadang tak sume bende yang kite nak kite dapat . so , aware for something that we haven’t sure yet . hee . yeayyy ! yang penting aku sayang die and aku sayang die . cepat rindu ouhh .  hoho . shhhh  diam – diam lahh korang hammer sampai bantut setahun baru tahu lahh kan . xP . k tu jela nak share . see ya kapillosss ~~

No comments:

Post a Comment