Friday 25 November 2011

first week semester 2 ..

heello korangss ..:)
okeh , first week tuk class done . yeayyy ! seronok dapat banyak keje . first week dah kene present macam - macam . oke fine , sangat suke ! then , first week masuk hostel macam - macam jugak bende yang jadi dengan kene hadap orang - orangnye lagi , black out bagai lepas 2 pengalaman tengok orang kene rasuk yang buat aku , amy and zaty lari dari tingkat 3 macam sepantas lipas pencen . Fullamakk laa kan , 3 minit je kot 3 anak tangge tuhh gagah je kiteorang langkah kes nak hidup punye pasal . haihhhh ~ insaf sejam aku . Btw , ade jugak orang yang nak damn aku dalam first week nihh . Untunglaa kan , awal - awal dah rajin cari pasal cari keje cari nama . Terima kasih man . cakap bende yang nyata - nyata tak betul , yang terus terang tahu and telah di bagi tahu . Kalau still buat tak reti is none of my bisnes lahh tu kan.Saje nak raih perhatian or saje nak mintak di kasihankan tu pon aku tak tahu . Bialaa die . kenyataan sebenar aku ngan orang yang berkaitan  je yang tahu , pape pon terima kasih bebanyak sebab dah kumpul orang tuk shit behind of me . glad to hear that tao :) . saham tuk aku cakap lahh banyak - banyak lagi .  oke , itu aku anggap setel je . Then , hari nihh first saturday jugak tuk kiteorang sume at Tanjung Malim . okehhh , sangat sangat bosan yang disertakan kebosanan +++ . kau ade ? tade kan . so keep your mouth in a silent mode . hew xP so , sementara petang yang akan berlabuh nii kiteorang  tido lah sampai lebam then plan nak buat Resume tuk Public Speakin . 'PLAN ' jehh tapi tatau buat ke tak jap lagi kan . hoho xP . 

No comments:

Post a Comment