Sunday 19 February 2012

The moment when he had gone :')

Hahaiiiii korang and Kabare :)


Errmmm , harini kalau arwah masih hidup , he will be celebrating the 19th day of his life. Muhammad Amiruddin bin Abdul Karim the one yang takkan pernah dapat saya lupakan .  Tapi semua itu dalam kenangan yang sampai sekarang orang masih ingat lagi . Awak , duduk aman-aman kat sana tautau . Kiteorang kat sini always doakan yang awak sentiasa tenang and ditempatkan dalam golongan orang yang beriman . It's really hard to accept all the thing  that you have gave to us a long time ago :'). Maybe ape yang Allah lakukan untuk ambil awak dari kiteorang adalah satu hikmah dan dugaan yang kiteorang kena hadapi sekarang. Doa yang kudus selalu kiteorang titipkan sebagai tanda awak masih segar dalam ingatan . Tangisan air mata saat awak tinggalkan kiteorang masih segar terbayang  . Walaupun awak dah lama tinggalkan kiteorang , hanya satu yang masih awak tinggalkan untuk saya kan . It's about all  my sleep in night , you came and told everything yang buat saya bangun dari segala benda yang nak memusnahkan my future. Yang buat saya kuat untuk hadapi segala- galanya.   The only one thing that  I know , I've already find someone like you yang betul-betul buat kite sayang dia macam sayang  awak dulu :) Maybe , he is not exactly same like you tapi itu sudah cukup memadai untuk saya . It is that I called it "Alhamdulillah". The first moment bila saya jejak kan kaki ke  'rumah baru '  awak dulu , saya cuba bertahan selagi termampu sebab awak pernah pesan jangan sesekali titiskan air mata untuk awak even awak dah pergi jauh and jauh yang tersangatlah jauh sekarang . Awak nak saya jadi orang yang kuat kannn :') Thanks even awak dah takde tapi kenangan and kata-kata semangat awak buat kite sampai disini sekarang . May Allah bless u  Amin <3


1 comment: