Saturday 11 February 2012

The day :)

Hahaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii sweetheart *senyum macam nak  koyak kat korang*




Actually , lame jugak tak melawat blog nihh . hewhew sebab utama MALAS. Btw, tak tahu nak update ape tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nak update jugak ! *muke serius*.Okay,okay now dah genap 3 bulan bersama Haiqal. Haritu sempat lah jugak meet dia kat KL and jejalan sampai lebammmm . errrr penat tak payah cerita laa. Kiteorang kuar bersama rakan-rakan aku lain dengan misi nak abihkan baucer buku 1M 2 haa . *tapi tak abis pon* . Dari ke pagi sampai laa ke malam baru balik . Okayyyyy penat SANGAT ! Hmmm , tapi haritu rase happy habihh laa pulak . err err teruje teruje <3 . So, perasaannye time tuh paling tak keruan sebab aku boleh jadi hyperactive macam dah berpuluh-puluh tahun kenal padahal baru 3 bulan . *okay maluuuuuuuuu >.<* Tapi honest dia buat aku rase selesa gilaaa then then then dengan  dia perangai malu-malu sugar glider 2 tuhh kannn . Aishhhhhhhhh , memang modal utama laa . hoho xD Btw , aku tak pernah harapkan ape-ape dari dia melainkan HONEST 2 je.  Tak kesah laa disebabkan honest 2 boleh buat sakit hati or pape tapiiiiii the best for him is always the best for me . Arghhh , kesahnye aku susah nak sayang orang . Bie , thanks 4 such a good moment and ILOVEYOU <3


Okay, sume macam diva xD
Kebahagiaan dikongsi bersama :D

tak sweet macam korang tapi dah cukup baik da <3

Tah kenape pic nih >.<



Sayang dia ni jugak . Retiss woyy :D
Okay, sedih dia ade ular albino :'(
K laahhh tatau nak taip ape dah . Thanks beri kesempatan untuk aku happy even in one day :')  Terharuuuuuuuuuuu *kesat air mate kat korang * :')

2 comments:

  1. Hai untunglah orang ada pakwe
    boleh jejalan
    pi beli buku sama2
    mkm mcd sama2
    ambik gambar sama2
    hahaha
    untung2

    ReplyDelete