Monday 13 February 2012

Si Hello Kitty :D

Haiiiii korang :)


The bad day ever bile MR.EX datang tetiba in my life . AGAIN ~bila dia  dapat tahu semuanya tentang aku. Dia buat aku benci semua orang. Dia buat aku rase sume orang yang ade sekeliling aku kejam :'(. Seriusly , bende 2 memang makan mase untuk aku lupekan balik. Aku simpan sume bende termasuk ape yang kena hadap sekarang . Macam-macam bende .Maybe pelik untuk orang lain sebab dorang boleh tegur, kawan, textin and buat ape-ape dengan segala bekas-bekas yang sedia ada . For me , it's too weird .Mungkin disebabkan aku macam mudah ramah dengan semua tapi tak bermaksud orang boleh buat sesuke hati kannn . Aku orang lah pulak . And , and aku tegur sume orang untuk jadikan kawan bukan lawan atau untuk berlawan :D Entahlahh, kadang-kadang orang rapat dengan kite, nak kat kite and suke kat kite because a lot of reason yang sampai kadang-kadang kita sendiri tak habis pikir . Okay done, actually letih dengan sume ni , memang letih yang terlampau sangat . Aku tahu tak semua bende yang kite ade sekarang will always mine forever . Aku happy tapi tak mengambarkan ape yang aku rase actually. Orang boleh judge , orang boleh buat sesuke hati kat aku untuk puaskan hati dorang . I dont mind . Just do it !  It is because aku tahu Allah ade untuk aku , walaupun aku takde laa baik mane , takdelaa alim mane , takdelaa macam orang lain tapi at least aku mengalah untuk bende yang aku tahu bukan untuk aku :') Air mate kadang -kadang lebih baik dari orang sekeliling kita . Betul ape yang mum cakap, walau macam mane susah pon kita and banyak mana pon masalah kita jangan sesekali salahkan atau balas balik ape yang dah jadi . Terima and bersyukur untuk segala kesusahan yang diberikan sebab bukan senang untuk jadi senang. Then, aku memang penyimpan rahsia TEGAR! korang buatlah ape pun . Aku wat elek jewk. Aku kan kuat macam Hello Kitty :)



No comments:

Post a Comment