Saturday 24 December 2011

The one

hollla Stalkers , 

Okay , just ade beberapa jam untuk aku balik kampung .  Yeayyy ~ suke tahap dewa . Tapi , tapi ini bukan lah maksud aku tak suke stay sini tapi rindu at parent yang kadang - kadang buat aku benci study jejauh . haihhh . Walaupun , tinggal beberapa jam jewk lagi aku still tak mahu tido and macam tak boleh nak tido bile ingat ape yang aku mimpi mase tido petang tadi . Korang nak tahu  ?Untuk kali keduanye aku mimpi bende yang same, it's about the Haiqal Fazrieqin . Korang tahu kenape lately aku selalu mimpi die sebab aku tahu aku takkan mimpi seseorang kalau aku takde rase sayang at die . Maybe statement nih macam mengedik tahap itik di laut tapi the fact it is true .SAngat , sangat and sangat betul . Tapi kenape? Sampai sekarang aku just ade 1 jawapan je kenape aku sayang die . It is because die sangat lain dari bekas tupperware and bekas baldi aku yang lain *gaye cm banyak pulak ex aku*. Entahlaa , maybe aku susa nak sayang orang tapi bile da sayang jadi susa ! hewhew . Kenape aku tak jadi macam perempuan lain je yang senang layan lelaki then tapena nak risau nak kene tinggal or kene curang +dibodohkan dalam mase yang same ? Susa ke aku nak  jadi macam 2 ? haihhh . Btw , aku tahu jodoh &maut 2 sume kat tangan Allah. Then , then aku tak pernah rase sesayang camni selepas arwah pergi dulu . It's truely make me ....ohhhh damn ! Bie , kau takkan tahu aku sayang kau gile hebat camni tahu . Kau takkan ! sebab aku lagi suke duk diam-diam sampai kadang - kadang orang akan meluat. Aku dengan trademark  "wat elek" jewk kan :)) Entah laa ,maybe sebab bende yang lepas or pengalaman mem yang aku dengar buat aku jadi takut +ape yang aku tanak nanti akan terjadi jugak akhirnye , aku tahu aku takkan kuat macam yang orang nampak sebenarnye . Aku nih macam korang je tahu , tadelahh kuat mane pon . haihhh , *k fine laa kan aku bole nangis pulak * eishhhhhhh . k laa jangan aku merepek . Enjoy your holiday and happy New Year . :))

1 comment: